Oldalak

2012. június 27., szerda

Day 18. A unique or selfmade piece of jewelry.- Kulonleges vagy sajat kezzel keszitett ekszer.

My most unique piece of jewelry is something I haven't worn yet, but I will have to this summer. It is a necklace that Mike got for me the last time he was in Afghanistan. The locals told him it is made of elephant bones. It kind of reminds me of Pocahontas's necklace :)
-------------------------
A legkulonlegesebb ekszeremet sajnos meg sosem hordtam, de most nyaron kotelezo lesz felavatnom. Egy nyaklancrol beszelunk, amit Miketol kaptam, meg Afganisztanbol hozta, mikor legutobb volt, aki eladta neki, azt mondta, elefantcsontbol keszult. Engem kicsit Pocahontas nyaklancara emlekeztet :)


















I know it's not the same but I get the same feeling from it :)
-----------
Tudom, hogy nem ugyanolyan, de nekem tok hasonlo benyomast keltenek :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése