Oldalak

2013. január 21., hétfő

Kék blézer és szaggatott farmer * Blue blazer and ripped pants

Szép hétfő reggelt mindenkinek! :)

A mai outfit egy kényelmes, mászkálós összeállítás. Tudjátok már biztosan, mennyire szeretem a blézereket, ez a kék pedig az egyik kedvencem, mindent feldob! Nézzetek körül a leárazásokon, mert több helyen is árulnak vidám színű zakókat, amiket tök jól lehet kombinálni minden stílusban!

*
Happy Monday morning everyone! :)

Today's outfit is a comfy one that's good for running around in town. You must know already how much I love blazers, and this blue one is one of my favorites, it makes everything so much better! Look around at the stores, they have discounts for these pieces everywhere, and they are so easy to combine with different styles!




 Én shoppingolni mentem ebben a szettben, így főleg haverokkal való időtöltéshez, de akár suliba is ajánlom, mert nem érzed magad benne kényelmetlenül.

*
I went to do some shopping in this set, so I would mostly recommend it for freetime activities with friends, but you can totally wear it to school, too, because you won't feel uncomfortable in it at all!





Nektek van már színes blézeretek? :)
*
Do you have a colorful blazer yet? :)

Kabát * Coat : Promod
Blézer * Blazer : Pimkie
Nadrág, nyaklánc * Jeans, necklace : New Yorker
Póló * T shirt : ZARA
Csizma * Boots : Green Apple
Táska * Bag : GUESS

7 megjegyzés:

  1. I love the cobal blue blazer!!!

    Eirini from http://fashionreactor.blogspot.gr/

    VálaszTörlés
  2. Tényleg szuper jó ez a kék blézer, annyira fel tudja dobni az egyszerűbb, lazább szetteket is! :) Nekem nincs színes blézerem, nem tudom melyik szín illene a legjobban hozzám, mert pl. én a kéket nem szeretem magamob, a sárgát sem, talán egy pinkesebb színűt szívesen viselnék :) .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sosem szerettem a kéket korábban, de amikor ezt felpróbáltam, tudtam , hogy Ő az igazi :) A barackszín is nagyon szép tud ám lenni!

      Törlés
  3. I LOVE THIS LOOK> THOSE BOOTS ARE AMAZING
    XOXO
    http://www.benonijohnson.com/

    VálaszTörlés