Oldalak

2012. június 28., csütörtök

Day 19. All your earrings, rings, necklaces and/or bracelets.- MInden fulbevalod, gyurud, nyaklancod es karkotod.

As I told you, if you don't have a lot of clothes, the easiest way to make your outfits more interesting is jewelry. I realized while putting them out on the table that I have a lot of them!
--------------------
Mint mar mondtam korabban, szerintem ha nincs sok ruhad, a legkonnyebb ekszerekkel feldobni az oltozeked. Mikozben pakoltam a fotozashoz az asztalra, feltunt, hogy nekem is rengeteg van!

1.Earrings






I prefer stud earrings, I don't have a lot of long ones. 
--------------
En a kisebb, bedugos fulbevalokat szeretem leginkabb, nincs sok csungos.





2. Rings






3. Bracelets






4. Necklaces



When I like a necklace, I sometimes buy it in more colors :)
-------------------
Ha nagyon tetszik egy nyaklanc, neha tobb szinben is megveszem :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése