Oldalak

2012. augusztus 4., szombat

H&M discount treasures part 5. - The little white dress


A kis, feher ruhak legalabb olyan fontosak, mint a kis feketek! En ebbe elso latasra beleszerettem: nem eleg, hogy feher es zipzar van a hatuljan, de meg kicsit hosszabb a hatulja is, mint az eleje. Nagyon tetszik, hogy nem tul kivagott mellnel, ugyhogy tok jo kis diszkret szerko, sok helyre fel lehet venni.
-----------------
The little, white dresses are just as important as the black ones! I fell in love with this one at first sight: it's not only white and has zip ups on the back, but even has the longer back, shorter front. I really like that it doesn't have a deep cleavage, so it's a very discrete dress that you can wear for many occasions.





Szerintem hetkoznapi osszeallitashoz a legjobb, ha szandallal veszi fel az ember lanya, de kicsit azert akartam dobni rajta, ugyhogy felvettem egy vekony leopardos ovet es piros szajfenyt hasznaltam, ettol kicsit divas beutese lett :D
-------------------
I thought the best idea for an everyday outfit with it is  wearing it with sandals, but I wasnted to make it more special, so I put on a thin leopard belt and red lipstick, it gave the whole outfit a touch of diva :D



Piros ruzzsal vagy szajfennyel ne nagyon eroltessetek a hangsulyos szemfestest!
----------------
With red lipstick you shouldn't put heavy eye makeup on!




Dress: H&M
Sandals: Mango
Bag: H&M
Belt: Stradivarius
Bracelet: H&M






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése