Oldalak

2012. augusztus 10., péntek

Let's talk about bags baby ;) Part 1.


Ezt a kepet tegnap csak gyorsban csinaltam, hogy megmutassam nektek a 'lusta' outfitem, de kesobb az az otletem tamadt, hogy inkabb irok mar egy taskas bejegyzest, ha igy hozta az elet :D
-------------------------
I took this picture real fast before I left to the gym yesterday to show you my 'lazy' outfit, but later I got the idea that I will just write a post about bags :)




A taskak mindig is a kedvenc kiegeszitoim koze tartoztak- akarcsak az ekszerek, a taskak is teljesen fel tudnak dobni, de el is tudnak rontani egy oltozeket. En szeretem a taskam szinet az ovemmel vagy cipommel (esetleg mindkettovel) osszehangolni, mint azt a titkos kombo bejegyzesemben is lathattatok. Tegnap nagyon komfortosan szerettem volna oltozkodni, ugyhogy feldobtam a jo oreg skinny farmert, leopardos, vekony ovet es egy jo nagy, barna taskaba dobaltam az edzos cuccom.

Nekem az oversize taskak a legnagyobb kedvenceim, mert sok minden elfer bennuk, es nagyon jo vonalvezetesu dolgokat lehet talalni szinte minden nagyobb aruhazban. 
----------------------------
Bags have always belonged to my favorite accessories- just like jewellery, a bag can make an outfit look much better, or much worse, if you don't use it right. I like to wear my belt in the same color that my bag is, and possibly the shoes as well, just like you've seen it in the secret combo post earlier. Yesterday I wasnted to dress very comfy, so I put on my good old skinny jeans, leopard print, thin belt and loaded a huuuge, brown bag with my gym stuff.

Oversize bags are my favorites, because you can fit a lot of stuff in them, and you can buy really pretty pieces at almost every bigger store.


A gyujtemenyem \ My collection


Mint azt a fenti kepen is lathatjatok, olyan taskabol van a legtobb, amit tele tudok pakolni mindennel :) Ez foleg azert van, mert attol, hogy megyek majdnem minden nap kondizni, meg szeretem, ha nem mindig ugyanaz a sporttaska van nalam.
-------------------
As you can see in the picture above, most of my bags are so big that I could fit the whole world inside :) This is mostly because even though I go to the gym almost every day, I like to have the possibility of choice, and not always taking the same sports bag with me.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése