Oldalak

2012. augusztus 1., szerda

H&M discount treasures part 2.

Tegnap vegre eljutottam egy H&M-be, ahol 20 eurot olyan jol koltottem el, mint szinte meg soha. 4 darabot vettem, mindbe egytol egyig szerelmes vagyok, ugyhogy a kovetkezo napokban lathattok majd veluk sok-sok bejegyzest :)
--------------------------
Yesterday I finally got to an H&M, where I spent the cleverest 20 euros of my life. I bought 4 pieces, and I'm in love with each one of them, so in the next few days you will see posts with them :)







Csak 20 eurot koltottem osszesen, de vettem egy ruhat, egy nadragot, egy szoknyat es egy polot. A ruha 5, a nadrag 7, a felso 3 es a szoknya 5 euro volt csak, nem tok jo?:)
--------------------
I only spent 20 euros and I got a dress, a pair of pants, a skirt and a T shirt.
The dress was 5, the pants were 7, the T shirt was 3 and the skirt was 5 euros, isn't that awesome?:)









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése