Oldalak

2012. augusztus 31., péntek

Denim jacket Part 1.


Ezt  a farmerdzsekit nemreg vettem a Zara learazasan, ugyhogy mar nagyon vartam, hogy kicsit lehuljon az ido, es felvehessem. Ma este is csinalok majd par kepet egy noiesebb outfit keretein belul :) 

A nyar utolso napja Vicenzaban eleg borus volt, sok eso esett, ugyhogy valami kenyelmes, sokat takaros cuccot akartam magamra olteni. Ez a farmerdzeki a rovidebb fazonu, ugyhogy hosszitott felsovel es skinny nadraggal vettem fel, es a Conversemmel lett egesz az esos-napos, maszkalos szettem.

-------------------------
I bought this denim jacket on the Zara sale, so I really couldn't wait to be able to wear it. Tonight I am going to take more pictures with it in another, girlier outfit :)

The last day of summer in Vicenza was pretty gloomy, it was raining all day, so I wanted to put on something that's comfortable and covers a lot as well. This jacket is a shorter style, so I put it on with a longer shirt and skinny jeans, and my Converse made my rainy day run-around set a whole.










Denim jacket: Zara
Jeans: O'Neill
Shirt: Decoded
Shoes: Converse
Bag: H&M
Watch: Guess
Necklaces: H&M and Jeans Club

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése