Oldalak

2012. augusztus 7., kedd

Day 28. Something you are ashamed you ever wore- Valami, amit szegyellsz, hogy valaha felvettel

En nem mondanam, hogy szegyellem, hogy valamit meg anno viseltem, hiszem akkoriban azt tartottam menonek, az volt a divat az en korosztalyomnak. Nem hiszem, hogy nagy divatkoveto lettem volna a tini eveimben, de az biztos, hogy arra odafigyeltem, hogy a hajgumim mindig olyan szinu legyen, mint a felsom :D
----------------------------
I wouldn't say I'm ashamed that I wore something lame when I was younger, I guess back then I thought that was cool, and that was the fashion for my age group. I wasn't a big follower of trends when I was a teenager, but I always paid attention to wearing the same color of hairbands that my T shirt was :D


Az egyik olyan vicces dolog, amit regen mindig cool-nak hittem, az az volt, hogy hosszu ujju polora ravettem egy rovidet :D Mai napig nem ertem, ki volt az a rendkivuli stiluserzekkel megaldott szemely, aki elohozakodott ezzel a trenddel, de az biztos, mara mar senki nem emlekszik a nevere :D

---------------------
One of the funny things I thought was cool was to wear a short sleeve T shirt on top of a long sleeved one. Until present day, I do not know, who was this person gifted with such sense of style to come up with this trend, but I'm sure noone remembers his\her name today :D


Akkoriban a szemoldokom sem volt igazan a helyen... :)
------------------
Back in those dark times my eyebrows weren't at the right place either... :)


Nem lehet teljesen latni, de bordarabokat is kotottem a nyakamba :D Igen, ez sajat dizajn volt :D
--------------------
You cannot see it perfectly, but I also put leather pieces around my neck :D Yes, this was my own idea :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése