Oldalak

2012. október 24., szerda

Egy kis burgundi őszre/ A sip of Burgundy for the fall




A burgundi most nagy divat, úgyhogy gondoltam, jó olcsón hozzá kellene jutni egy ilyen színű darabhoz, így hát elmentem egy turkálóba, ami itt van, a házunkhoz közel, és ráleltem erre a szépséges táskára. Nagyon örültem neki, már alig vártam, hogy megmutassam nektek! :)
----
Burgundy red is a big trend now, so I thought I should buy something of this color and went to a thrift shop close to our house, that´s how I found this wonderful bag. I couldn´t wait to show you already! :)




Ma megint a szürke cipőmhöz volt kedvem, így a szettben különösen nagy hangsúlyt kapott ez a vörös szín, szerintem elég figyelemfelkeltőre sikerült. Ami szerintem még érdekessé teszi, az az, hogy ma ezüst kiegészítők voltak rajtam, ami kicsit kontrasztban van a meleg, bordó árnyalat.
--------
Today I was in the mood for my grey shoes again, so the red has an even stronger effect. What makes the set even more interesting is the silver jewellery I wore, which is in contrast with the warm, burgundy shade.




Ti behódoltatok már a burgundi trendnek? :)
----
Have you given in to the burgundy trend? :)

Pulcsi/ Sweater: H&M
Nadrág/ Pants: H&M
Dzseki/ Jacket: Zara
Cipő/ Shoes: 5th Avenue
Táska/ Bag: turi/ thrift shop
Nyaklánc/ Necklace: Pimkie
Gyűrű/ Ring: Ebay

3 megjegyzés: