Oldalak

2012. október 4., csütörtök

Alapdarabok 1.- Ceruzaszoknya / Basic pieces 1.- Pencil skirt


Sziasztok, mindenkik! :)
Pár napja egy Stlye1x1 olvasó kérdezte, hogy lesz-e alapdarbos bejegyzés, és igen! Itt is az első! Ma a ceruzaszoknyáról fogunk beszélgetni :)
----------
Hey everybody! :)
A fe days ago a Style1x1 reader asked me if I was planning on writing about must have basic pieces, and the answer is yes! Here´s the first one! Today we are going to talk about pencil skirts :) 




Általános iskolától kezdve mindig kötelező volt szoknyát felvenni (legalábbis a mi sulinkban) az évzáróra ballagásra, meg minden fontosabb eseményre. Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de velem szinte megutáltatták akkoriban az összes szoknyát, úgyhogy évekig kerültem a viselésüket, mire újra a szekrényembe került egy ilyen darab. Most már sokkal jobban tudom értékelni őket, de főleg a térdig érő ceruzaszoknyákat szeretem a leginkább alkalmazni. Ne hagyd, hogy egy hasonló emlék azt hitesse el veled, hogy egy ilyen szoknyát csak különleges alkalmakkor lehet felvenni! Én ebben a szettben tegnap este mentem Mike-kal vacsorázni, de simán be lehet vállalni hétköznapokra is egy hasonló outfitet, ha elegáns felső helyett egy mintás pólót veszel fel hozzá. Még lehet, hogy emlékeztek erre a bejegyzésre, ahol így vettem fel a fekete szoknyám.

---------------------
Ever since elementary school, it was compulsory to wear (at least in our school) a skirt for every important celebration. I don´t know about you, but I started to hate all skirts around that time, so I was avoiding them for years before I put them in my wardrobe again. Now I love them much more, especially knee length pencil skirts. Don´t let a similar memory to make you think that skirts can only be worn for special occasions! I went to a restaurant in this outfit last night with Mike, but it can be an everyday look if you wear it with a print T shirt instead of an elegant blouse. Maybe you remember this post, where I wore my black skirt that way.



Szóval ha még nincs ceruzaszoknyád, irány vásárolni, egy ilyen könnyen kombinálható darab akármikor jól jöhet! Állásinterjúra, suliba, moziba, vacsizni, családi ünneplésre vagy csak úgy hétköznapokra, szinte akármikor akárhova viselheted!
Ja, és ha valaki attól retteg, hogy minden szem rá fog szegeződni annak csak egy dologra kell emlékeznie: túlöltözni még mindig jobb, mint alulöltözni! (Kivéve, ha báli ruhában mész focimeccsre)

Legyen szép napotok!:)
-------------
So if you still don´t have a pencil skirt, go shopping for this easlily variable piece that you can use any time! Job interview, movies, dinner, family get together or just for weekdays, you can wear it anywhere!
Oh, and if some of you are scared of all eyes being set on you, you just need to remember one thing: it´s still better to be overdressed than underdressed! (Except if you go to a soccer game in a bll gown)

Have a nice day guys!:)




Szoknya/ Skirt: H&M
Horgolt peplum felső/ Knit peplum top: Zara
Bőrdzseki/ Jacket: Jeans Club
Cipő/ Shoes: Pittarello
Clutch: H&M
Nyaklánc/ Necklace: Pimkie

2 megjegyzés:

  1. Csinos vagy! Jól áll a szoknya is! Én nem nagyon vagyok szoknyás :), így nincs is egy sem :D . ( koktél, elegánsabb egyberuhákon kívül )
    Nekem valamiért mindig felcsúsznak a szoknyák , vagy is ezek az utolsó emlékeim a ballagási, évnyitós szoknyáimról :( .

    VálaszTörlés
  2. Én sem voltam sokáig, de jó, ha van pár darab :) a miniszoknyák meg a feszülősebb darabok könnyebben felcsúsznak, nekem ez még sosem tett ilyet :) köszi, hogy olvasol! :)

    VálaszTörlés