Oldalak

2012. október 15., hétfő

Alapdarabok 3. : Ballonkabát/ Basic pieces 3. : Trench coat

Neked van már ballonkabátod? Ha még mindig nincs, idén ősszel érdemes beszerezni egyet, hiszen nem csak időtállóan divatos, de tökéletes viselet a hűvösebb, esős napokra!
-------------
Do you have a trench coat yet? If you still didn´t get one, it can be a good idea to buy one of these this fall, because they are not only trendy at all times, but are perfect for the cooler, rainy autumn days!





Habár ez a kabáttípus nem tartozik az olcsó darabok közé, megéri befektetni egy márkás darabba. Én kb. 2 éve a Promodból szereztem be az enyémet, de azóta is imádom. Ez tényleg olyan darab, ami nem lesz elavult jövőre, ezért minden nő ruhatárában ott a helye. Természetesen idén is tömve vannak velük a boltok, különböző színek és szabásvonalak közül választhatod ki a hozzád legillőbb darabot. Nekem a legnagyobb kedvenceim a hosszabb, fodros ballonkabátok, ezekben igazi kifinomult, 60-as évekbeli nőnek érzem magam :)
----------------
Even though this type of coats is more expensive, it is worth saving up your money and getting one of a better brand. I bought mine about two years ago at Promod, but I´m in love with it since the first moment I have seen it. This really is a piece that won´t go out of fashion next year, so every woman´s wardrobe should have one. Of course stores are stuffed with them this year as well, you sure will find one of the different colors and patterns that suits your personality the best. My favorites are the longer, ruffled bottom coats, because when I wear them, I feel like a sophisticated lady from the 60´s :)



....és akkor egy kis napi outfit :)
---
... and then a little outfit for today :)

Ma nem volt nagyon kedvem túlvariálni az öltözékem, mivel több helyre is el kellett mennem, és az eső is zuhogott. Ilyenkor mindig a jó öreg full fekete trükk jut eszembe először.Egy kis halvány rózsaszín, ezüst és gyöngy kiegészítőkkel próbáltam kivilágosítani az összképet, de hogy egy pici vadság is legyen a dologban, magassarkúval és kígyómintás táskával vettem fel. Na meg persze a ballonkabát! :)
------------
Today I really didn´t feel like overcomplicating my outfit, because I had to go to a lot of places and it was raining outside. On days like this, I always turn to the good old full black trick. I used light pink, silver and pearl accessories to lighten the colors of my set, but I wanted to put a little bit of my wilder side into it with the heels and the snake print bag. And of course the trench coat! :)






Kabát/ Coat: Promod
Farmer/ Jeans: O´Neill
Cipő/ Shoes: 5th Avenue
Sál/ Scarf: H&M
Nyaklánc/ Necklace: New Yorker





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése