Oldalak

2012. október 20., szombat

A busy day

Tegnap elég sok dolgom volt, de kicsit csajosabban akartam felöltözni, úgyhogy ismét előkerült az extra kényelmes ´gentleman-magassarkúm´.  :)
-----
Yesterday I was pretty busy, but I wanted to look a little mor girly, so I wore my extra comfy high heel oxford shoes again. :)


Nálam az öltözködés általában úgy kezdődik, hogy eszembe jut egy valami, amit fel akarok venni, a többi pedig annak az egy darabnak a hangulatához megfelelően csatlakozik. Tegnap a cipővel kezdődött- innentől adott volt a sötétkék farmer, a selymes anyagú , lenge felső, amit aztán a farmerdzseki színével akartam érdekesebbé tenni. A farmerdzsekin aranyszínű a cipzár, úgyhogy ilyen tónusú kiegészítőket is aggattam magamra. Olyan táska kellett ezután, amin aranyszínű a csat, erre a barnára  esett a választásom, de mivel még nem volt rajtam semmi, ami hasonló színű, magamra dobtam egy ugyanolyan barna árnyalatú bőrnyakláncot is, és tádááám! Kész is voltam :D
----------------
Dressing up for me usually starts with one piece of clothing I feel like wearing that day, and the rest of my clothes follow the mood of that one chosen piece. Yesterday it started with the shoes- from here I went to the dark blue jeans, then the silky fabric shirt, which I wanted to make a little more interesting with the denim jacket. The zip ups on this jacket are golden color, so I chose accessories of that tone as well. Then I went over to bags- I needed something that had golden metal parts on it, so I chose this brown one. However, I didn´t have anything in my outfit yet to match the bag´s brown, so I put on a leather necklace that was almost the same color, and ta-duuuuum! I was ready :D







Ez a cipő tényleg nagyon kényelmes! Sétáltam benne macskaköves úton, rohantam ide-oda, elmentem kondizni, és még utána sem fájt benne a lábam! Ti is szerezzetek be egyet, ha még nincs :)

Ha még nem tudnátok, van ám Facebook oldalam is, ott is csatlakozzatok, ha még több divattal kapcsolatos update-re fáj a fogatok! :)
Itt a link hozzá. Szép hétvégét nektek! 
------
These shoes are really comfortable! I walked in them on unforgiving terrain, ran here and there, went to the gym, and didn´t have pain in my feet even after all that! You should get one too, if you don´t have it yet :)

In case you don´t know, I have a Facebook page too, where you can satisfy your hunger for even more fashion! :)
Here´s  the link. Have a wonderful weekend! :)



Dzseki / Jacket: Zara
Nadrág/ Pants: H&M
Cipő/ Shoes: 5th Avenue
Felső/ Shirt: H&M
Karkötő/ Bracelet: Ebay
Táska/ Bag: H&M

3 megjegyzés:

  1. Nagyon csini vagy,a magassarkú pedig szuper. *.*
    A blogod neve nagyon tetszik,fel is iratkoztam.
    Ha gondolod nézz be hozzám is : http://www.egynopraktikai.blogspot.hu
    Szép napot. :)

    VálaszTörlés
  2. Csinos vagy most is ! A kutyuk pedig irtó cukik :)

    VálaszTörlés