Oldalak

2012. február 29., szerda

Graduation ceremony

As I mentioned earlier, I had to go back to Hungary for my graduation. I planned the outfit in advance as much as I could, but Murphy didn't let it go as smooth as it was supposed to.

My clothes got really wrinkly in my handbag and even though I was trying to iron my shirt, I had to wait at the university from 7 in the morning till 12 so needless to say, nothing looked the way I expected to. My hair got really ugly too and I got sick that day, so yaay, my graduation was awesome! :D
---------------------------------------

Mint korabban azt mar emlitettem, haza kellett mennem a diplomaosztomra. Elore elterveztem az oltozekem, hogy minden zokkenomentesen menjen, de persze Murphy nem hagyta ezt teljesulni.


A ruhaim nagyon osszegyurodtek a kezitaskamban, szoval hiaba vasalgattam oket reggel, kb semennyire nem egyenesedtek ki, na meg reggel 7tol 12ig az egyetem melletti Megdonacban csoveztem, mert nem volt hova menni, ugyhogy ha meg ki is sikerult voltna vasalni, ugyis ronda lett volna. A hajam is osszekocolodott es rosszul is voltam aznap, szoval remekul sikerult a diplomaoszto! :D



I kind of stood out of the crowd in my beige and vivid blue outfit, but it's still better to look different than boring, right?
---------------------------
Kicsit kilogtam a sorbol a bezs es kiralykek oltozekemben, de meg mindig jobb furanak kinezni, mint unalmasnak, ugye?


A nice colored blaser gives a little life to the outfit, while the beige and white parts make it look professional.
--------------------------------
A kiralykek zako ad egz kis eletet a szettnek, mig a bezs es feher visszafogottabba teszik a kombinaciot.



Blaser: Pimkie
Pants: Zara
Shirt: H&M
Necklace: Pimkie
Shoes: Sergio Tozzi
Watch: Guess

2 megjegyzés:

  1. Húú na ezt átérzem, nekem anno amikor átadták az érettségi bizonyítványt, mindenki fekete-fehér cuccban volt, csak én voltam kígyóbőrmintás felsőben, fekete szoknyában és platformos magassarkúban :) Én már a bankettre öltöztem fel :D Úgy bámult mindenki...
    A szetted egyébként hibátlan, imádom a kéket és a bézst együtt!

    VálaszTörlés
  2. Van ilyen, nem baj az, ha nem mindenki futoszalagrol erkezik :D

    VálaszTörlés