Oldalak

2012. február 24., péntek

Who I am :)

I didn't want the blog to say too much about my private life, but maybe me as a Hungarian in Italy needs some explanations, so this post is just for those who want to know more about me, how I met my husband and how I met Monica :)

I used to be kind of a party tour guide in Budapest, and my husband was in one of my groups that I had to take out for a pub crawl. After meeting each other we started talking online, and 6 months later he visited me again, so we started dating finally.

After surviving his deployment in Afghanistan together, meeting became easier and he proposed to me the same year. We got married in Hungary last July and after that I moved here to Italy to be closer to him. Since then we got two puppies to make bonds stronger lol :)
----------------------------------------------------------

Nem akartam, hogy túl sok magánéleti vonatkozás legyen a blogban, de lehet, hogy a tény, hogy magyar létemre Olaszországban lakom, igényel némi magyarázatot, szóval ez a bejegyzés ad egy rövid leírást, hogy hogyan találkoztam a férjemmel és Monicával :)

Igazából még Pesten ilyen party idegenvezető-szerűség voltam, a férjem pedig benne volt az egyik csapatomban, akiket kocsmatúrára vittem. Az első találkozásunk után neten kezdtünk el beszélgetni, és 6 hónappal később megint meglátogatott, és akkor jöttünk össze, éselkezdtünk randizgatni.

Miután a kapcsolatunk túlélte, hogy Afganisztánban kellett harcolnia 9 hónapig, a randizás sokkal egyszerűbb lett, és még abban az évben megkérte a kezem. Tavaly nyáron házasodtunk össze Magyarországon, utána pedig ideköltöztem Olaszországba, hogy közelebb legyünk egymáshoz. Azóta 2 kutyával fűztük szorosabbra a kapcsolatunkat hihi:)

This is our doggie, Dexter :) Puppy No 1
-------
ez Dexter, az egyes számú eb :)




You have seen miss Mia Wallace in a  post before, this is what she looked like when she was a puppy :)
------------------------------
Mia Wallacet láttátok már az egyik bejegyzésemben, így nézett ki, mikor még pici volt :)




Monica and I met through our husbands, but I am really thankful for having someone like her around. We could not find jobs here unfortunately but we have a lot in common so we keep each other entertained :)


Oh yeah, I just got my degree in English Philology yesterday, yaaay!
---------------------------------------------
Monicával a férjeinken keresztül találkoztunk, de nagyon örülök, hogy van itt valaki, mint ő. Sajnos munkát nem sikerült találnunk, de  nagyon sok a közös bennünk, így elszórakoztatjuk egymást, és magunkat is :)

Amúgy tegnap kaptam meg a diplomám angol nyelvészetből, hurrááá!:))


Hopefully this post kind of satisfies your hunger to know about me ;)
-----------------------------------------------
Remélhetőleg ez kielégíti az érdeklődéseteket ;)







2 megjegyzés:

  1. A történet filmbe illő, nagyon kitartóak vagytok hogy ilyen sokat vártatok egymásra! Olyan jó amikor ilyen sztorikat olvasok, megerősít benne hogy igenis van igaz szerelem :)
    A kutyusaitok tündériek!
    Gratulálok a diplomához, nagyon ügyes vagy :)
    Amúgy a divat mellett már van is bennünk még valami közös: az én szakmám idegenvezető :) Mondjuk én nem dolgoztam még idegenvezetőként, de turizmus-vendéglátásban már igen.

    VálaszTörlés
  2. Ez nekem ilyen hétvégi meló volt Budapest madnessnél, tökre szórakoztató :))) AMúgy köszi és igen, én is szeretek arra gondolni, hogy eleinte senki nem hitte, h működni fog a kapcsolatunk, de rácáfoltunk mindenki ilyennek a véleményére:)

    VálaszTörlés