Oldalak

2012. december 20., csütörtök

Outfit December 18

Sziasztok!

A mai megint egy elég kényelmes szett, amit én nap közbeni mászkáláshoz veszek fel szívesen. Blézert télen is lehet hordani, én ilyenkor kötött pulcsit szoktam venni alá, ha pedig még mindig fázunk, egy ballonkabátot rá lehet dobni a tetejére :)
*
Hi there!

Today is a pretty comfy set again, I wear stuff like this for just a regular busy day. It's possible to wear blazers in the winter, I usually wear a knit pullover under it in this case, but if you're still cold, put a trench coat on top :)





A türkiz-szerelem nyár után is rajtam maradt, szerintem tök jól fel tud dobni egy amúgy natúr színű öltözéket. A rikító színű rúzsokkal régebben nem voltam kibékülve, az elmúlt évben viszont egyre többet használok ilyet, mivel akármilyen összeállítást új magaslatokba tud emelni.
*
The turquoise-love stayed with me even after the summer, I think it can spice up a natural color outfit like this one perfectly. I was not a big fan of vivid color lipsticks before, but in this last year I've been using these a lot, they can change your whole look for the better any day. 





Blézer * Blazer : New Yorker
Nadrág, gyűrű, öv * Pants, ring, belt : Pimkie
Pulcsi, karkötő * Sweater, bracelet : Ebay
Cipő * Shoes : Buffalo


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése