Oldalak

2012. július 30., hétfő

Day 23. An article of clothing/ accessory that you consider lucky.- Egy szerencsehozo ruha\ ekszer.


 Nekem  annyira nem voltak szerencsehozo ruhaim, inkabb ilyen baromsagokkal probaltam magammal elhitetni, hogy sikerulni fog a vizsgam, mint peldaul ha a kedvenc bugyimat veszem fel, vagy mindig kieveztem egy vizsgatollat, mert hogy akkor azzal biztos csak jo dolgokat irok majd, de altalaban mindig dobni kellett az aktualisat es masikat kinevezni. 


Viszont van egy nyaklancom, amit Miketol kaptam az elso Valentin napunkra, amit nem hordok sokat, viszont ha rajtam van, akkor midig valami jo tortenik. :)
-------------------------------
I didn't really ever have lucky clothes, just silly things like lucky panties or a pen that I said was the exam pen, so I should be able to get good grades by writing with that one, but I had to change the pens after pretty much every exam, because the magic just didn't work.

However, I have a necklace that I got from Mike for our first Valentine's Day, I don't wear it a lot, but when I do, I always have a good day. :)





Belegraviroztatta a nevunket, es elvileg a 2 kis ko, ami benne van, az  ilyen horoszkopos kovunk. Szerintem tok cuki meg szemelyre szabott ajandek volt :) Tudja, mivel vegyen le a labamrol! 
-------------------------
He got our names engraved in it, and the two little rhinestones in it are suposed to be connected to our horoscopes. I think it was a nice gift :) He knows what will make my heart melt!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése