Oldalak

2012. május 4., péntek

My powder color shoes - OUTFIT POST

I promised you that I will make a post about my new pumps, so here you go! :) I think powder or nude color shoes that have high heels should be the part of every girl's wardrobe: they make your legs look long and look great with everything! Also you don't need to have something of the same color to match it with your outfit: they are almost like the skin, so they look like an extension of your own body! :)
-----------------------------------------------
Megigertem, hogy csinalok egy bejegyzest az uj magassarkumrol, itt van! :) Szerintem a puderrozsaszin vagy 'nude' szinu magassarku minden lany ruhataranak resze kellene, hogy legyen: meghosszabbitja a labad, es mindennel jol nez ki! Ezen kivul nem kell, hogy az oltozekedben legyen ugyanabbol a szinbol, mivel majdnem borhoz hasonlo a szinuk, szoval olyan, mintha csak a labad meghosszabbitasa lenne! :)




We went out to eat some seafood-dinner with my 'boyfriend :)' , so I thought I would grab the opportunity to look a little bit more fancy than usual. I like the colors of the skirt, because it makes the whole set look a little different. I added some beige and gold details, to make the look smoother.
----------------------------------
Elmentunk vacsizni egy halas-etterembe a 'fiummal :)' , szoval gondoltam megragadom az alkalmat, hogy kicsit jobban kicsipjem magam, mint altalaban. Tetszenek a szoknya szinei, mert kicsit egyedive teszi az oltozeket. Bezs es arany kiegeszitoket hasznaltam, hogy kisse elnyomjam a szoknya harsany szinet. 








I hope I don't look pregnant this time and my calves look muscular to you, too! I've been working my ass off at the gym!
-------------------
Remelem ezuttal nem neztek majd terhesnek, es a vadlim nektek is izmosnak tunik majd! Agyondolgoztam magam ugyanis ezert az eredmenyert a konditeremben!


Skirt: Decoded
Shoes: Kitten
Bag: AMISU
Bandeau T-shirt: New Yorker
Belt: Tally Weijl
Watch: Guess
Necklace: H&M
Coat: Promod


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése