Oldalak

2012. november 16., péntek

Új pulcsi Ebay-ről / New sweater from Ebay


Ezt a pulcsit pár hete rendeltem Ebay-ről, 10 dollár volt postaköltséggel együtt. Kicsit azért aggódtam, mert ugye netes rendelésnél a termék anyagát nem lehet lecsekkolni, én pedig nagyon érzékeny vagyok arra, hogy egy hasonló kötött pulóver pihe-puha legyen.
*
I ordered this sweater a couple of weeks ago from Ebay, it was 10 dollars with free shipping. I was a little worried though, because as you know, when ordering from online, it is not possible to check the fabric, and  I´m very sensitive about the softness of my knitwear.




Szerencsére azonban tök jó minőségű, nagyon selymes anyaga van, és a fazonja is nagyon tetszik, szóval jééééééj! Tudom, hogy ez az outfit semmi extra, de már alig vártam, hogy megmutathassam nektek ezt a pulcsit :) Ha nem tetszenek a 10000 Ft-os oversize pulcsik a boltokban, mindenképpen nézzétek meg az online választékot is Ebay-en! Ja, és nem tudom, hogy otthon van-e már leárazás, de én itt a Pimkie-ben tegnap baromi jó áron vettem nadrágot és pulcsit, szóval nézzétek meg, hogy ott is így van-e! Azért mostmár elég hideg van kint, ideje felszerelkezni :)
*
Fortunately, the fabric is silky smooth, it´s awesome quality and the style is great as well, so yaaay! I know this outfit is nothing special, but I couldn´t wait to show you guys this sweater :) If you don´t like the expensive oversize knitwear at the stores, look at the online selection, it´s worth it! Oh, and Pimkie has an awesome discount as well, so if you don´t have enough ´armor´ for winter yet, go ahead and get what you need, it´s getting cold! 



Pulcsi, ékszerek/ Sweater, jewelry: Ebay
Nadrág/ Pants: H&M
Csizma/ Boots: Leonardo

2 megjegyzés:

  1. En is! Tavaly pedig meg csak a passzolosabbakat akartam hordani, de ezek sokkal kenyelmesebbek!:)

    VálaszTörlés